Wednesday 8 May 2013

Vivix




Bulan ni tengah hangat promo vivix..
Vivix sangat popular dikalangan mereka yang nak sihat dan cantik...
Ayu raudhah, pelakon dan isteri kepada pemain bola sepak kebangsaan Zaquan Adha adalah pengguna setia vivix..

“Selain mengawal pemakanan, saya turut mengamalkan minuman kesihatan iaitu sirap Shaklee”kata Ayu.

Revolusi terbaru daripada Shaklee

Minuman campuran botani vivix terbaru di dalam polifenol. Vivix mengandungi campuran botanik polygonum cuspidatom, anggur muscadine, eldeberi eropah, dan lobak ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fotokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti penuaan. 



Ramuan Vivix





Muscadine grape

  • Anggur hebat ini adalah satu satunya anggur di alam semulajadi yang mempunyai lebih satu kromosom, yang mana ahli sains percaya mengukuhkan profil polyphenolnya dan berpotensi untuk manfaat kesihatan. Ia juga mengandungi asid ellagik dalam kepekatan yang tinggi, satu phyto - nutrient yang tidak dijumpai di dalam anggur jenis lain dan telah menunjukkan mempunyai ciri ciri menghentikan kimia penyebab kanser, anti virus dan juga antibakteria. Ahli sains dari universiti Georgia, membangunkan satu proses ekstraksi sejuk dan lembut untuk menjamin satu ekstrak yang bermutu tinggi dengan aktiviti biologi tertinggi.

Purple carrot

  • Ianya adalah sumber terbaik vitamin A, mengandungi phytokimia termasuk carotenoids, phenolics, polyacetylenes, isocoumarins, dan sequiterpenes. Ia juga mengandungi anthocyanins, antioksidan yang mustajab. Anthocyanins bertanggungjawab pada warna merah menyala, biru dan ungu pada buah dan sayuran. Anthocyanins adalah antioksidan utama di dalam carrot yang berwarna ungu kuning dan ungu oren; carrot ungu kuning mengandungi kapasiti antioksidan tertinggi.
  • Asid klorogenik yang terdapat dalam carrot mempunyai banyak antioksidan, yang mana ia dipercayai bertanggungjawab mengurangkan diabetis yang dikaitkan dengan pengambilan kopi. 
  • Anthocyanins adalah antioksidan, anti radang, anti mirbial, dan anti carcinogen. Ia juga boleh mengurangkan risiko penyakit koronori jantung.

Elderberry (sambucus nigra)

  • Elderberry sangat berkesan dalam mengubati simptom flu, terutama sekali influenza B. Berry mengandungi flavonoids, yang mana mempunyai ciri antioksidan yang kuat dan dapat mengukuhkan sistem imun untuk melawan jangkitan virus dan bakteria. Elderberry juga sangat kaya dengan sebatian anthocyanins yang memberi kesan anti radang. Ia juga mampu mengurangkan simptom seperti sakit otot, dan demam.
  • Elderberry juga kaya dengan vitamin A, B dan C serta nutrien seperti asid amino, carotenoid, tannin dan rutin. Ia juga dapat merendahkan tahap kolesterol dan menghalang oksidasi kolesterol LDL. Oksidasi LDL dianggap sebagai satu penyebab penting penyakit kardiovaskular. 
  • Elderberry memberi perlindungan terhadp penyakit kardiovaskular - jantung. dan mengurankan stress, memperbaiki penglihatan serta penghadaman.

Polygonum cuspidatum

  • Ia juga dikenali sebagai Knotweed Jepun, tumbuhan perenial yang besar berasal dari asia dan juga banyak ditemui  di Amerika Utara dan Eropah. Knotweed jepun adalah sumber komersial resveratrol yang juga terdapat di dalam ekstrak kulit anggur merah dan biji anggur merah.
  • Resveratrol membantu melambatkan proses penuaan, merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah, dan mengurangkan berat badan.



Vivix untuk siapa?

Warga emas, wanita menopous, lelaki andropous, penghidap kanser, & tumor, lumpuh akibat stroke, diabetis, jantung, darah tinggi, gout, asthma, alergik, selsema, sinus (resdung), perokok, gastrik, ulser perut, kolesterol tinggi, meningkatkan kecantikan, anti penuaan, pesakit kelamin, masalah kulit dan rambut, masalah kesuburan..dan banyak lagi..




"Nak cantik di pagi raya, order vivix sekarang, rahsia awet muda untuk anda"





Berminat?
Tinggalkan komen anda disini
email:sascima78@yahoo.com

No comments:

Post a Comment