Thursday 9 May 2013

Anti Penuaan Terbaik

selamat pagi khamis..pagi ni nak sambung lagi cerita tentang kecantikan..al maklum lah..lagi beberapa bulan syawal bakal menjelma, semestinya kaum hawa ni nak berseri seri kan..bukan setakat baju je cantik menawan..kulit pun nak cantik..baru la confident nak beraya di rumah sedara mara kan...untung untung sedara mara puji tengok kulit cantik...syiokk la, bergembira di hari raya la jawabnya...kan kan kan..

Shaklee telah menjalankan peyelidikan bertahun tahun untuk menghasilkan supplement anti penuaan terbaik didunia. Lebih satu juta botol telah pun dijual..Vivix revolusionari anti penuaan dalam pertarungan melawan penuaan pada tahap selular..Hasil kajian makmal, ramuan vivix telah menunjukkan impak kepada impak mekanisma penting penuaan pada tahap selular.



4 mekanisma penuaan pada tahap selular

Kerosakan DNA
  • setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA, salah satu faktornya adalah akibat radikal bebas. Serangan serangan  ini akan merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu "typo" (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur. Ramuan vivix melindungi dan memperbaiki selular DNA.

Pengawalan genetik
  • Pengawalan genetik menyumbang kepada detetriorasi (kemerosotan) umur pada tahap selular. Didalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru menunjukkan ramuan vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap selular.

Pengeluaran tenaga yang kian menurun oleh sel sel
  • Mitochondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun fungsi sel turut menurun. Ramuan vivix menggalakkan biogensis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.

Penimbunan protein AGE
  • Penimbunan berlebihan protein AGE (advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosakkan tahap selular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur. Ramuan vivix adalah 10 kali lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) untuk melambatkan pembetukan protein AGE. 

 


Ni jadual yang membuat perbandingan antara Vivix, MonaVie, Tahitan Noni dan Xango Juice... cuba anda lihat bagaimana hanya dengan 1 sudu teh(1 serving/day) Vivix mampu membekalkan ORAC* value yang diperlukan tubuh (3000-5000 ORAC). Hanya jauhari mengenal manikam.. dan hanya yg tahu erti nilai wang...akan memilih intan bukannya kaca...Vivix - Value for money
Vivix bertindak dalam 4 cara:


1. Mempertahankan sel (cell defense)
vivix shaklee cell defense



2. Memberi tenaga kepada sel (cell energy)
shaklee vivix cell energy


3. Memperbaiki sel (cell repair)
shaklee  vivix cell repair


4. Meningkatkan prestasi sel (cell performance)
vivix shaklee cell performance





kredit to kak cery dan vitamin semulajadi


 *Vivix tidak disarankan bagi wanita mengandung dan ibu menyusu.









Sebarang pertanyaan:
Tinggalkan komen disini
email:sascima78@yahoo.com

No comments:

Post a Comment