Wednesday 1 May 2013

Vitamin C ~ Sustained Release

Vitamin C shaklee masih lagi 'out of stock' ramai yang tanya, bila ada stok? Salwa pun tak sure..Ramai betul minat vitamin C ni..Salwa pun tak sempat nak cuba lagi tau..sekarang tengah tunggu stok chewable Vitamin C..Nasib chewable vitamin C akan sampai dalam waktu terdekat ni..tak sabar dah ni nak rasa..so pada yang selalu makan gula gula tu, tukar lah kepada chewable vitamin C..kan lebih bagus. Chewable vitamin C ni masih sama fungsinya dengan vitamin C sustained release dan paling best sesuai untuk semua..anak anak pun boleh makan tau.



Tahukah anda?
Haiwan seperti arnab mampu menghasilkan 18, 000mg (18g) vitamin C sedangkan manusia  tidak dapat menghasilkan vitamin C. Vitamin C adalah jenis larut air makan ia akan terus hilang dari tubuh kita. Jadi, perlu untuk kita mengambil vitamin C setiap hari.

Sekilas fakta:
"Sains pembebasan berterusan secara semulajadi" vitamin C sustained release dari Shaklee merupakan produk pertama yang menawarkan vitamin c dengan kawalan pelepasan secara semulajadi yang menggunakan propietari dengan sistem penyaluran yang melepaskan vitamin C sedikit demi sedikit dalam masa lima jam.


 Vitamin C merupakan nutrien yang mempunyai fungsi menyeluruh yang dapat menyokong kesihatan jantung, sistem imun, keutuhan sel serta kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot, dan pembuluh darah. Vitamin C adalah antioksida yang kuat yang mana mampu meransang pembentukan kolagen dan juga dapat mencantikan kulit. Lepas ni tak yah cucuk muka sana sini..makan Vitamin C je tau..cantik dari dalam gitu..



untuk pertanyaan:
email:sascima78@yahoo.com
Tinggalkan komen sahaja disini

No comments:

Post a Comment