Thursday 18 April 2013

Saya Juga Ber'shaklee'

Assamualaikum semua...


Wahhh...baru buat blog..tetiba sunyi sepi pulak seminggu...apa cer ye!
ha..mintak maaf la semua... dugaan...rintangan harus ditempuhi.. ada perkara yang tak dapat dielakkan...haishhh!! Panjang benor citernya nanti...Jom salwa nak share tips untuk anda semua yang bergelar ibu dan menyusukan anak anda dengan susu ibu.. nak bertenaga sepanjang hari..nak buat stok susu ibu...meh kita tengok ye.. Jemput cuci mata dan pilih set mengikut bajet anda. Nak best price boleh terus email salwa sascima78@gmail.com

Pilihan Ibu yang BIJAK
Sekarang salwa sendiri pun makan supplement ni...salwa amek ESP, Ostematrix, B complex dan Vita lea... Kenapa la nak makan supplement ni bagai salwa? ha big question mark! susu saya ok je..cukup je untuk baby..baby pun tak meragam. YE! saya dulu pun berfikiran begitu. Tapi bila saya kaji semula, saya harus berikan nutrisi yang TERBAIK untuk Izz Haikal..tapi saya tak makan ikut piramid makanan. Jadi bagaimana Izz Haikal nak dapatkan semua zat zat terbaik kalau mama nya makan ikut suka je. Saya tertarik bila tengok ramai testimoni berjaya dengan set menyusu Shaklee ni. Kenapa tidak saya sertai mereka... Saya mahu membantu kaum ibu yang menyusukan anak mereka. Mungkin dengan ini, saya mampu menyelesaikan masalah kaum ibu yang kurang susu, selalu penat, atau mahu membuat stok susu untuk anak mereka. Anda juga boleh jadi seperti mereka! 

Wahhh!! Banyaknya..Saya juga mampu HASILKANNYA!

No comments:

Post a Comment