Saturday 20 April 2013

Bertenaga bersama Shaklee

Sekejap je masa berlalu, sekarang dah pertengahan bulan april...beberapa bulan je lagi kita umat islam nak sambut ramadan..bulan untuk kita beribadah, tambah pahala, control segala nafsu yang ada..nafsu makan terutamanya. Cakap je bulan puasa , mula la membayangkan bazar ramadan..ha nafsu tu!..control...control...tapi ada juga yang selalu tak bertenaga...baru jam 4 petang dah lesu, layu je...alasan  saya puasa..hey!puasa tu bukan penghalang untuk kekal cergas dik oi.. Sekarang ni takde alasan dah ye..salwa nak share ngan korang supaya kekal cergas..biar semua orang kagum melihat anda bertenaga sepanjang bulan puasa..

kekal cergas bersama SHAKLEE
 ha..ni tiga items WAJIB untuk anda bila berpuasa, tak boleh nak makan berat ketika sahur atau pun terlewat bangun sahur..ala..tinggal 5 minit je lagi nak imsak..ha bancuh ni..insyaallah..anda kekal betenaga sepanjang hari..berbuka puasa dengan mighty 3 gems supaya anda kekal bertenaga melakukan ibadah pada malam hari.




Mighty 3 gems ini mengandungi 3 jenis produk (ha! dah terang terangkan ada tiga je tuh) iaitu ESP(perasa vanila), Performance drink & meal shakes(perasa french vanila).

 1. Energizing Soy Protein (ESP) - kandungan protein soya yang berkualiti tinggi, memberi tenaga berpanjangan,mengandungi 22 jenis asid amino yang dapat membina otot, satu satunya produk yang mengandungi 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh tubuh badan manusia.
2. Meal shakes - merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. Menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yeng diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik. Mampu meningkatkan ddan menguatkan sistem imuniti kanak kanak.
3. Performance drink - mempunyai lebih 67% otot glikogen (sumebr tenaga) dan menyediakan tenaga dari 3 jenis karbohidrat dengan segera. Mencegah penyahidratan (kurang haus). Mengekalkan paras gula. 

SESUAI UNTUK SEISI KELUARGA DAN JUGA UNTUK IBU MENYUSU

email sascima78@gmail.com/fbpage raishah vita shoppe

 



No comments:

Post a Comment