Sunday 28 April 2013

Nutriferon


Kebiasaan kita jarang jumpa doktor bila sakit sikit sikit ni kan..macam demam, selsema..dan dah jadi habit untuk ambil panadol je..tau tak panadol tu tak bagus? boleh merosakkan buah pinggang..nak tau lebih baca kat sini yer. Jadi beralihlah kepada yang lebih selamat, semulajadi, tulen dan berkesan.


Nutriferon adalah interferon semulajadi didunia, dibangunkan oleh Dr. Kojima. Ia adalah satu formula eksklusif dan dipatenkan oleh shaklee, tidak dijual dimana mana kedai biasa, hanya terdapat melalui Shaklee sahaja. Telah terbukti bahawa interferon (nutriferon) amat berkesan untuk melindungi kita dari jangkitan influenza dan pelbagai jenis penyakit lagi. Nutriferon adalah teman anda untuk travel travel tau, sebab apa? Nutriferon adalah perisai yang hebat..so bila rasa nak demam je..amek sepeket ye..takyah la telan panadol dah.

Sebab sebab anda harus pillih Nutriferon:

1. Satu satunya interferon (nutriferon) semulajadi di dunia - di ekstrak dari 4 jenis tumbuhan iaitu biji labu, bunga safflower, honeysuckle jepun, dan biji plantago. 

2. Penemuan terhebat - Dr. Kojima telah membuat kajian selama 40 tahun dan beribu ribu jenis sebatian serta lebih 200 jenis herba yang berlainan dan berjaya menghasilkan Nutriferon.

3. Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari - mampu merangsang dan mempertingkatkan secara keseluruhan  sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh : T -cells, B- cells, dan makrofag.

4. Melindungi dari influenza - ia mengimbangi kepada respon alergi persekitaran dan pencemaran udara, melindungi dengan berkesan daripada virus, mikrob, termasuk selsema, alergi, inflamasi, dan influenza.


Nak travel?jangan lupa dapatkan Nutriferon dari salwa ye.



No comments:

Post a Comment