Tuesday 10 September 2013

Wakil pengedar Shaklee --> Raub, Bentong, & Selangor

Kini shaklee semakin dekat dengan anda..

Untuk mendapatkan produk shaklee, anda boleh dapatkan dari wakil pengedar shaklee yang berhampiran dengan anda...Di sascima78.blogspot.com terdapat 3 wakil pengedar sah shaklee termasuk salwa sendiri iaitu di Pahang & juga Selangor.. untuk anda yang berminat untuk menjadi sebahagian dari pengedar sah shaklee boleh contact salwa yer ..

Salwa merupakan pengedar sah shaklee bagi kawasan Raub & Bentong.. Bagi kawasan ni, boleh lah untuk COD (cash on delivery).. Untuk luar kawasan, perkhidmatan poslaju dan Gdex digunakan untuk menghantar produk shaklee..mudah kan.. tunggu je..barang akan sampai dalam masa 2 hingga 3 hari bekerja..Ingin dapatkan produk shaklee dari Salwa? boleh tengok kat sini, cara untuk hubungi salwa..

Untuk pengedar kawasan Raub yang lain dan juga kawasan Selangor seperti di Cheras, Seri kembangan, Bandar kinrara & Bukit Jalil.. Anda boleh hubungi mereka untuk dapatkan produk shaklee, konsultasi percuma, tips ekslusif dan diskaun hebat.. Dapatkan details pengedar sah shaklee disini..






No comments:

Post a Comment