Friday 13 September 2013

Tambah Berat Badan Dengan Cara Yang Sihat & Selamat

Dalam pada sibuk nak kurus, nak diet..ada juga yang nak naikkan berat badan tau.. kalau tengok kat pasaran kebanyakkan produk fokus pada yang nak buang lemak je kan.. Nak badan persis model..hehehe...

Kesian pada golongan yang bersusah payah nak naikkan berat badan..dah makan banyak banyak pun, masih juga berat tak naik..yang naik mungkin cuma kolestrol je..uppppssss...eh..betul lah..sebabnya makan berlemak, berminyak semua ok je kan..ok..ni cerita next entry yer..kang panjang lak entry ni..hahahaha

Jangan tak tau yer..produk shaklee juga ada untuk tambah berat badan..yang penting tambah berat badan dengan cara yang sihat dan selamat.. semestinya lah kan..hehehhe

Ada tiga produk yang boleh membantu anda untuk mendapatkan berat badan yang ideal, antaranya ialah Meal shakes, Vita lea, dan juga B complex.. Untuk tambahan boleh juga amek ESP..tapi cara makan berbeza dengan mereka yang nak kurus..sebab fungsi ESP boleh turunkan berat badan juga..

  • Meal shakes - Nutrisi lengkap yang mengandungi 24 jenis vitamin dan mineral serta zat yang diperlukan untuk tumbesaran. Mengandungi nilai protein yang tinggi untuk membantu meningkatkan berat badan dan meningkatkan selera makan...Meal shakes adalah multivitamin yang berbentuk serbuk..mudah disediakan..rasa vanila yang super enak..
  • Vita lea - Boleh menampung kekurangan nutrisi harian yang disebabkan amalan pemakanan yang tidak seimbang, yang paling penting vita lea membantu menyediakan nutrisi yang badan perlukan.. disaluti dengan spirulina, mengandungi iron yang mana sangat penting untuk pembentukan sel darah merah..
  • B complex - Mengandungi 8 komponen penting dalam Vitamin B, menukarkan makanan kepada tenaga, membantu tumbesaran, mencegah anemia dan paling penting membantu mengurangkan stress..

Jadi, jangan terus merungut dengan berat yang tak naik naik tu..yang terlalu kurus tu..Boleh cuba amalkan set tambah berat badan ni.. cara pemakanan serta tips untuk tambah berat badan dengan cara yang sihat & selamat akan salwa bagi khas untuk customers salwa yer..



ehem ehem...dia sudah berjaya tambah berat badan..





Berminat? Terus contact salwa yer..



credit gambar: shaklee golden lounge


No comments:

Post a Comment