Wednesday 17 July 2013

Hanya Yang Terbaik dari Group Jutawan

Alhamdulillah....syukur ke hadrat ilahi..dengan rezeki yang diberi...terasa sangat gembira dan bahagia bila bertemu jodoh dengan group jutawan..siapa sangka..permulaan sekadar menjadi customer..sekarang dah jadi distributor..bukan sekadar group yang membimbing dalam urusan bisnes..malah lebih dari itu..yang paling dititikberatkan seimbang dunia akhirat..saham didunia ada..saham disana juga insyaallah ada..
Group jutawan shaklee dipimpin oleh seorang wanita yang berjiwa kental yang selalu memberi dan terus memberi untuk anak cucu cicit dan yang seterusnya tu..tak pernah jemu memberi ilmu..siapa orang itu? seorang yang membawa aura positif..dan menjadi role model untuk kami berjaya seperti beliau...beliau ialah Master Shahreza..dan lebih dikenali sebagai kak cery..pendapatan bulanan beliau sudah mencapai 6 angka..hasil bisnes shaklee sahaja..wow!! taraf jutawan bukan? 
Permulaannya hanya RM75 atau pun dengan membuat pembelian sebanyak RM600, anda sudah selangkah menggengam impian menjadi jutawan.. Yang penting ia bukan skim cepat kaya..bukan tipu sana tipu sini.. Anda hanya perlu berkongsi kebaikan dengan mereka yang memerlukan..anda usaha lebih, lebih la anda dapat..bukan itu sahaja..malah banyak lagi..esklusif hanya di group jutawan....so sesiapa yang nak rasai income 3, 4, atau 5, 6angka..daftar sekarang dengan salwa ye...dan anda akan dibawa masuk ke secret group di FB...lagi satu setiap kejayaan anda bakal diraikan dengan suasana yang gilang gemilang di tempat yang esklusif...sape tak nak kan..dah penat usaha..hasilnya dibayar lumayan..jom sama sama menuju impian menjadi jutawan...

Ok..untuk anda yang nak rasa kehangatan group jutawan..jom layan montage meraikan group jutawan yang baru diadakan awal bulan ni...


So tunggu apa lagi..impian menjadi realiti..bertindak segera..masa tak tunggu kita...
Untuk anda yang nak rasai income masuk setiap bulan dengan hanya duduk depan laptop..boleh terus email salwa ke sascima78@yahoo.com..



~TIADA YANG MUSTAHIL, SEKIRANYA KITA BERUSAHA~

No comments:

Post a Comment