Thursday 13 June 2013

Jana Pendapatan Lumayan Hanya dari RUMAH

Bila baca tajuk entry ni..mesti akan terdetik kat hati korang betul ke ni? tak percaya lah..
hahahaha..duk rumah je boleh dapat income? lumayan pulak tu.. betul la..zaman sekarang teknologi dah semakin canggih, duduk kupas bawang kat dapur pun boleh layan customers..duit pun masuk dalam account..sambil sambil tidokan anak..duit masuk lagi dalam akaun..tak perlu keluar rumah pagi pagi..balik lewat malam..tak perlu sediakan stok yang banyak..Yang anda perlu sediakan cuma RM65 untuk permulaan, hati yang kental, usaha dengan langkah yang bijak..insyaallah, anda akan dapat income yang anda impikan..


ha, ni lah dia yang salwa cakapkan..dah ramai suri rumah jana pendapatan dari rumah..dan ada juga yang buat sebagai side income..

 

Shaklee sudah lama berada dipasaran Malaysia dan produk yang sangat dipercayai...produk disediakan, latihan dan bimbingan juga dari group yang sangat sangat best..ada sharing session..macam macam lagi..
Tunggu apa lagi..duit tak datang masuk akaun anda..jika anda biarkan je tanpa bertindak..so cepat cepat grab peluang ni..



Jom berbisnes
Contact Salwa
sascima78@yahoo.com

2 comments:

  1. Betul, dah ramai yang berjaya..permulaan cuma daftar ahli sebanyak RM75...atau pun membuat pembelian barang shaklee RM600.. kebanyakkan yang berjaya hanya bermula dari rumah..menggunakan medium online untuk mempromosi produk shaklee..setiap jualan akan dibayar bonus berbentuk cash setiap pertengahan bulan..sekiranya hasil jualan meningkat..bonus kereta, dan percutian ditaja sepenuhnya oleh shaklee anda boleh rasai... tak perlu keluarkan modal yang banyak..tak perlu simpan stok kat rumah...apa yang perlu anda cari customer, kongsikan kebaikan product shaklee..lagi banyak sales..lagi banyak lah bonus yang bakal anda dapat..dah ada yang menjana income sehingga 6 angka sebulan..yang penting kene usaha..tak mudah putus asa...kalau berminat, boleh joint sekali...

    ReplyDelete