Sunday 6 October 2013

Ramuan Utama Shaklee Collagen Powder Yang Menjadikan Kulit Semakin Cantik Berseri

Selamat berhujung minggu semua.. petang petang ni salwa nak kongsikan ramuan utama yang menjadikan Shaklee collagen powder ni antara kolagen yang memberikan kesan paling menakjubkan.. Kulit jadi semakin halus dan gebu.. dengan collagen ni, bukan sekadar mencantikkan kulit muka je.. malah untuk detox dan kesihatan tulang juga.. 
 

 

 

  • Kolagen dari sisik ikan merah
Sisik ikan merah adalah sumber kolagen yang premium dengan kurangnya pemcemaran dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding kolagen haiwan lain. Shaklee collagen powder adalah supplement kolagen yang unggul, mengandungi 4,000mg kolagen RSS (sisik ikan merah) propietari, sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak oleh sisik ikan merah. Kolagen shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular, sekitar 1000 Dalton, amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.
  • Ekstrak biji camellia japonica
Biji camellia japonica terdiri daripada asid oleik, satu emolien dan pelembap kulit yang hebat serta isoflavon, antioksidan semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas. 
  • Ekstrak pfaffia
Pfaffia yang juga dikenali sebagai ginseng Brazil, apabila digabungkan dengan esktrak biji camellia japonica ia membantu formasi kolagen dan asid hyaluronic. Dengan kemampuan luar biasa mengikat amount air yang banyak. Asid hyaluronic memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut, lembap dan licin. 
  • Elastin dari kolagen ikan
Elastin memelihara kulit menjadi fleksibel tetapi tegang. Memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik. kolagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi berganding bahu dengan kolagen untuk mengekalkan kulit menjadi tegang, anjal dan elastik.
  • Vitamin C dan Vitamin B
Vitamin c menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit. Vitamin c juga membantu untuk dapatkan kulit lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama masalah jeragat.
Vitamin B turut serta dalam metabolisma karbohidrat, lemak, dan protin untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen didalam sel. Vitamin B juga membantu mengekalkan kelembapan pada kulit. Membantu meningkatkan pengaliran darah yang baik serta membantu mengatasi masalah jerawat, kulit kusam dan warna kulit tidak sekata. 
  •  Ekstrak kekerang
Glucosamine esktrak kekerang adalah penting didalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi sendi dan menghidratkan mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.
  • Lactobacillus acidophilus
Membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina sistem usus yang sihat yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen. Lactobacillus acidophilus ialah sejenis bakteria baik yang membantu sistem penghadaman. Bakteria ini berfungsi untuk mendiami usus dan tidak membenarkan mana mana bakteria berbahaya berkumpul di usus. Ia juga bertindak membersihkan usus (detox) dan merangsang sistem imun untuk berfungsi dengan lebih baik. Perlu tau ye, perkara asas dan utama untuk mendapatkan kulit cantik, bersih dan berseri perlu dimulai degan proses detox untuk memastikan penyerapan kolagen dengan lebih baik. Dengan Shaklee Collagen Powder segalanya lengkap dalam satu sachet.

Ramuan Shaklee Collagen Powder adalah 100% asli, semulajadi, selamat, tiada bahan tambahan seperti pewarna, perasa dan juga tiada bahan pengawet.

Sempena promosi bulan oktober, dapatkan harga terendah dengan pembelian Beli 6 PERCUMA 1..





No comments:

Post a Comment